Älsklingen

Han är en sånn snäll bebis... han är mer uppe nu på dagarna och sover som en stock på nätterna.
Jag både ammar och ge han ersättning just nu.
Barnmorskan var ju här hemma förra veckan och vägde han, och då hade han gått ner i vikt sen BB. Så hon tyckte att jag skulle ge han lite ersättning efter varje amning. Och det har gått jätte bra. Han rusar upp i vikt så det känns bra.
Det känns som att jag får mer och mer mjölk i tissarna, så tanken är ju att jag ska dra ner mer och mer på ersättningen.
Ibland verkar han så nöjd efter amningen att jag inte behöver göra nån ersättning.

Och nu är det mindre än två veckor innan jag kommer, tjejer! Det ska bli såååååå kul! Saknar er alla som FAAAAAAAAAN!
Älskar er! PUSS!

Här är han duktigt nöjd efter amning!






Om ni undrar vad det är för prickar i ansiktet, så är det hormonprickar heter det som han får av min mjölk.
Ucsh vad mycket mjölkprat det blev! Sorry! Men så är mitt liv just nu! Mjölk!




Och så har vi ju fått hans personnr nu! 100410-6058
Och så har vi lämnat in hans namn grejjs! Och han heter nu.
Jack Sam William Söderman.

Kommentarer
Postat av: Elleonora

Jadu, jag längtar verkligen tills vi ses!! :)) Ska bli såå kul!



2010-04-27 @ 13:31:17
URL: http://elleonora.wordpress.com
Postat av: Monke

Längtar så mkt tills vi ses gumman. Å han är så bedårande söt lill Jack!!!



Kram

2010-04-27 @ 14:05:23
URL: http://monkes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0