Hej igen!

Det känns lite jobbigt för jag skrev ett jättelångt inlägg igår sen så haka datorn upp sig så allt försvann..så här kommer det igen.
Det var ju ett tag sen jag skrev här på bloggen..men va fan jag orkar inte hela tiden.
Men så fick jag ett argt sms av Elle så jag tänkte okej, here we go!
Men jag är glad att alla ni som skriver blogg har skött sig.. det är lite som min morgontidning på mornarna. :-)

Så vad har hänt här i lilla Tygelsjö då? Jo..vi har renoverat lite hemma.. Lille Jack har fått ett djungel tema inne på sitt rum. Han har fått gröna väggar plus en fototapet av en djungel med en massa djur att titta på!
Bilder på det kommer när det är klart med möbler och så..
Och vårt sovrum har blivit grått med en svart fondtapet med nå silver mönster på.
Jag blir galen det är en "gardin" på IKEA som jag vill ha men kommer aldrig in på lagret. Så om nån känner sig manad från Sundsvall att skicka ner två sånna till mig vore snällt.
Den heter Kallt och ser ut som en vit panel gardin med små lampor i.
Skulle vara så mysigt i vårat gråa rum..

Och så vill jag ju säga GRATTIS MAMMA!! Som fyller år idag! Love you! Och Jack hälsar GRATTIS MORMOR!!

Och Jack han har inte börjat krypa, han blir ju så arg när jag lägger han på mage. Men han sitter väldigt bra och så går det fort med gåstolen. Och tand nr 2 och börjat visa sig! :-)
Han är så fin, jag verkligen älskar älskar hans ögon och hans långa mörka fransar.. dom har han inte fått från mig iallafall. Han börjar bli såå stor att tiden börjar gå lite fort nu.. fan, jag måste ju hitta jobb med..kanske börja göra iordning mitt CV. Ångest!

Sen så har ju Jack fått en kompis, Selma heter hon. Hon är tre dagar äldre än Jack. Vi träffades på mammaträffen. Kommer en bild på dom tllsammans när dom hade lite dragkamp med leksakerna.
Nu orkar jag inge mer för idag men jag bjuder på lite bilder på min prins.

Kommer upp i feb. med Sofi och hennes dotter.
























Kommentarer
Postat av: Marie

Tjena tjejen!

Tänkte bara hälsa att det finns 8st "gardinlampor" på lager här i Sundsvall :D

Och vad kul att se att du ÄNTLIGEN har skrivit något!!

Tusen miljarder pussar//Marie

2010-11-15 @ 15:38:35
URL: http://allsaint.devote.se/
Postat av: Elleonora

Tack för att mitt sms hjälpte! :) Så stor han har blivit och han är sååå lik dig! Huuuga då! När ska Sofi ha då?? Du får ju hälsa grattis från mig!!



Hoppas vi kan ses när ni kommer upp. Sköt om er och krama Svante, saknar hans pussar :)



Kram kram!

2010-11-16 @ 19:54:31
URL: http://elleonora.wordpress.com
Postat av: Elleonora

BTW... fortsätt läs min blogg... men kommentera mera ;)

2010-11-16 @ 20:16:46
URL: http://elleonora.wordpress.com
Postat av: farmor

Jack är så fin o nu glömde jag nästan Svante o katterna som är jätte goa o mysiga. kram farmor

2010-11-19 @ 09:13:16
Postat av: Margaretha

Jäklar vilka fina bilder på hela familjen. T.o.m lilla Trulsa :)

2010-11-28 @ 20:47:39
URL: http://margarethastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0